Πολιτική Επιστροφών

- Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης - Επιστροφές και Πολιτική Αποζημίωσης

 

Ως Μέλος μπορείτε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που παραλάβατε το προϊόν ο ίδιος ή τρίτο πρόσωπο που έχει υποδειχθεί από εσάς, πλην του μεταφορέα, να υπαναχωρήσετε αναιτιολόγητα από την παραγγελία σας για οποιονδήποτε λόγο. Σε περίπτωση παραγγελίας αποτελούμενης από πολλά προϊόντα τα οποία παραδίδονται κατ’ επιλογήν σας τμηματικά, η ως άνω προθεσμία αναιτιολόγητης ακύρωσης ξεκινά από την ημέρα κατά την οποία παραλάβατε το τελευταίο προϊόν της ως άνω παραγγελίας.

Σε περίπτωση αναιτιολόγητης υπαναχώρησης, οφείλετε να ενημερώσετε την Εταιρία για την απόφασή σαςμε σχετική ρητή δήλωσή σας . Η αναιτιολόγητη υπαναχώρηση από παραγγελίες που έχουν πραγματοποιηθεί από την ιστοσελίδα της Εταιρίας μπορεί να γίνει με οποιονδήποτε από τους τρόπους (α) έως (δ) του όρου 10 του παρόντος.

Σε κάθε περίπτωση η Εταιρεία θα πρέπει να ενημερωθεί για την πρόθεσή σας να υπαναχωρήσετε αναιτιολόγητα από την αγορά σας εντός της προαναφερθείσας προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών. Σε περίπτωση εκπρόθεσμης αναιτιολόγητης υπαναχώρησης, ήτοι υπαναχώρησης η οποία γνωστοποιείται στην Εταιρεία μετά την 14η ημέρα από την παραλαβή του προϊόντος (ή του τελευταίου προϊόντος παραγγελίας αποτελούμενης από περισσότερα προϊόντα), το Μέλος θα χάνει το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης και η Εταιρεία θα δικαιούται να αρνηθεί την επιστροφή χρημάτων κατά τα οριζόμενα στην κείμενη νομοθεσία.Στην περίπτωση αναιτιολόγητης υπαναχώρησης κατά τα προαναφερθέντα:

(α) η Εταιρία θα σας επιστρέψει το ποσό που καταβάλλατε για την αγορά σας, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης του προϊόντος σε εσάς (εφόσον αυτά είχαν χρεωθεί κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα αποστολής του αιτήματός σας στην Εταιρεία σύμφωνα με τα ανωτέρω. Σε περίπτωση που η αγορά είχε πραγματοποιηθεί με την χρήση πιστωτικής κάρτας, η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιείται μέσω τραπεζικού εμβάσματος στην κάρτα που χρησιμοποιήσατε για τις αγορές σας. Διαφορετικά, αν δηλαδή η αγορά είχε πραγματοποιηθεί με αντικαταβολή, η Εταιρεία θα επικοινωνεί άμεσα μαζί σας ώστε η επιστροφή να γίνεται μέσω τραπεζικού εμβάσματος σε λογαριασμό που θα υποδειχθεί από εσάς χωρίς επιβάρυνση και

(β) εσείς από την πλευρά σας θα πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν στην Εταιρεία στην αρχική του κατάσταση, επανατοποθετημένο στην ειδική συσκευασία στην οποία το παραλάβατε, με όλες τις ετικέτες και τα συνοδευτικά με αυτό έγγραφα σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνει χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα αποστολής του αιτήματός σας προς την Εταιρεία αναφορικά με την αναιτιολόγητη υπαναχώρηση. Για την επιστροφή αυτή η Εταιρεία θα πρέπει να ενημερωθεί με μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας στην ηλεκτρονική διεύθυνση returns@goldenbrands.gr. Στην περίπτωση αυτή, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην νομοθεσία, θα επιβαρύνεστε με το κόστος επιστροφής του προϊόντος μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών της επιλογής σας ή μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών που συνεργάζεται με την Εταιρεία μας, με το κόστος που εκάστοτε ορίζεται από αυτήν. Σημειωτέον ότι , η Εταιρία δύναται να παρακρατήσει την επιστροφή του τιμήματος μέχρι να παραλάβει το επιστρεφόμενο προϊόν ή μέχρι εσείς ως Μέλος να παράσχετε αποδείξεις ότι έχετε παραδώσει το προϊόν προς επιστροφή, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.

Στο παρόν συμφωνείτε ότι θα ευθύνεστε για τυχόν μείωση της αξίας του προϊόντος σε περίπτωση χρήσης αυτού άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για την διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του στο στάδιο της δοκιμής/ελέγχου που σας παρέχεται εκ του νόμου.

 

Εξαιρέσεις

Το ως άνω δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησής σας δεν ισχύει για προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί κατά την παράδοση. Στα προϊόντα αυτά συγκαταλέγονται ενδεικτικά αλλά όχι περιοριστικά τα εσώρουχα, μαγιό, καλλυντικά, καλσόν, σκουλαρίκια, αρώματα, προϊόντα περιποίησης προσώπου και λοιπά συναφή με τα ανωτέρω είδη. Σε κάθε περίπτωση κάθε τέτοιο μη επιστρεφόμενο προϊόν θα φέρει κατά την ανάρτησή του σχετική ένδειξη, μέσω της οποίας θα ενημερώνεστε εκ των προτέρων για το γεγονός ότι τα προϊόντα αυτά δεν δύνανται να επιστραφούν για λόγους υγιεινής.

 

- Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων ή προϊόντων που διαφέρουν από αυτά που παραγγέλθηκαν-Πολιτική αποζημίωσης

 

Σε περίπτωση ουσιωδώς ελαττωματικού προϊόντος ή προϊόντος τα χαρακτηριστικά του οποίου διαφέρουν σημαντικά από αυτά του παραγγελθέντος, οφείλετε να ενημερώσετε αμεληττί την Εταιρεία αποστέλλοντας σχετικό μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας με ακριβή περιγραφή της κατάστασης. Εν συνεχεία, σε συνεννόηση με την Εταιρεία, μπορείτε εντός ευλόγου χρόνου από την παράδοση του προϊόντος να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο, πλην εξαιρετικών περιπτώσεων κατά τις οποίες η αντικατάσταση είναι αδύνατη λόγω έλλειψης αποθεμάτων ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες από την πλευρά της Εταιρείας. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος, δεν θα βαρύνεστε με κανένα επιπλέον έξοδα για την επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος ή για την παραλαβή του προϊόντος αντικατάστασης.

Σε περίπτωση που η αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος με άλλο ίδιο προϊόν δεν καθίσταται δυνατή από πλευράς της Εταιρείας λόγω έλλειψης διαθεσιμότητας, η Εταιρεία θα επικοινωνεί άμεσα μαζί σας δίνοντάς σας την επιλογή είτε να παραλάβετε άλλο παρεμφερές με το επιστρεφόμενο προϊόν είτε να υπαναχωρήσετε από την αγορά. Στην περίπτωση αυτή, θα πρέπει, σε συνεννόηση με την Εταιρεία, να αποστείλετε πίσω το προϊόν μέσω της συνεργαζόμενης με εμάς Εταιρεία ταχυμεταφορών. Για την επιστροφή αυτή θα πρέπει να ενημερώσετε εκ των προτέρων την Εταιρεία αποστέλλοντας μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας με τα στοιχεία της αποστολής στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου returns@goldenbrands.gr . Με την παραλαβή του ελαττωματικού επιστρεφόμενου προϊόντος η Εταιρεία θα προβαίνει αμεληττί στην επιστροφή σε εσάς του ποσού που καταβάλλατε για την αγορά του ελαττωματικού προϊόντος καθώς και των εξόδων αρχικής αποστολής του προϊόντος σε εσάς, εφόσον αυτά είχαν χρεωθεί κατά το στάδιο της παραγγελίας.